По едноименната девета книга (2014 г.) от поредицата Дневникът на един Дръндьо на американския гейм дизайнер и писател Джеф Кини.
Семейство Хефли отива на 90-ия рожден ден на Миймоу, прабабата на Грег. По пътя, разбира се, всичко се обърква заради новия замисъл на Грег да посети панаир на видеоигри... Приключенията по провинциалните пътища ще останат незабравими за семейството!
Чаровният Грегъри (Венсан Касел) се шляе из болничния двор покрай родилното отделение и пленява младата майка Сузана. Единадесет години по-късно тя и синът и Александър живеят в затворената общност на Грегъри, закрилящ беззащитни жени и техните потомци в приют, изолиран от останалия свят. Александър е гордостта на Грегъри, най-големият син и най-важният работник в заниманията на общността – децата са обучени да извършват опасни поръчки, за да осигуряват препитанието на всички в групата.
Филмът ни разказва за лудия доведен син на Мики, който е убит в строителен инцидент. Но никой от работническата класа в квартал Божият Джоб не съжалява, че Леон го няма, освен майката на Мики.....
Филмът разказва историята на седем годишно момиче, отвлечено от спалнята си в една зимна нощ. По време на разследването детективът се сблъсква с медиум, който твърди, че е видял изчезналото момиче. Няма време за протакане, всеки ден може да се окаже последен за детето, и детективът е принуден да използва и паранормалните сили на момчето. Но дали само той ги притежава...
Най-известният бунт в историята, драматизиран преди това за киното през 1935 г. с Кларк Гейбъл и през 1962 г. с Марлон Брандо, е възроден пред камерите за този спектакъл от средата на 80-те години – интелигентно написана историческа драма с ревизионистки подтекст. Австралийският режисьор Роджър Доналдсън представя в болезнени детайли превземането на кораба "Баунти” от неговия екипаж, изоставянето на капитана сам в открито море и последвалото пътуване на бунтовниците до идиличния остров Питкеърн. В тази версия кап. Уилям Блай (великолепно изигран от Антъни Хопкинс) не е едноизмерният злодей от предишните филми: тук той е неумолим и суров, но не и садистичен тиранин. Главният бунтовник – Флечър Крисчън (Мел Гибсън), преди показван като неохотен въстаник борещ се единствено заради принципа, тук е представен почти като дилетант, откъснат от задълженията си без сериозна провокация. Баунти, освен че реабилитира образа на кап. Блай, посвещава сериозна част от времетраенето си на забележителното му пътуване по протежение на 4000 мили до приятелски бряг и последвалите му усилия да изправи Крисчън и приятелите му заговорници през правосъдието. При все че не набляга толкова върху приключенския екшън като например първата версия с Кларк Гейбъл, този филм е елегантна възстановка в грандиозния маниер на най-добрите исторически драми.
Действието на Good Kill се развива в Лас Вегас и разказва за бивш пилот (Хоук), който с помощта на дистанционно управлявани дрони се сражава с талибаните по 12 часа в денонощието, след което се прибира вкъщи и се кара със съпругата и децата си през останалите 12. Но пилотът започва да поставя под съмнение своята мисия. Дали не създава повече терористи, отколкото премахва? Дали не води война без край? Good Kill е историята на един войник – история с епични последици.
Учителят Тао (Стивън Сегалl) води специален отряд от бивши военни членове на смъртоносна мисия, чиято мишена са - Вампири. Няколко кръвожадни вампира,които са оцелели, са хванати в заразена болница. Единствено Тао е надежда им да спрат тези кръвопийци. Той знае,че единственият лек за вампирите е екзекуцията. Знаят,че няма какво да губят, и че е време да се изправят срещу последните оцелели кръвожадни вампири!
Най-дръзкият, методичен и безмилостен крадец в този бизнес, Паркър (Джейсън Стейтъм) е експерт в планирането и осъществяването на наглед невъзможни обири. Единственото, което той изисква от екипа си, е абсолютна лоялност - и стриктно придържане към плана. Но когато последният му обир донася смърт заради небрежността на един от членовете на екипа, Паркър отклонява поканата на шефа на бандата Меландър да участва в следващия им обир.
Бившият лосанджелиски полицай Рей Оуенс (Шварценегер), който работи като граничен шериф в малкото пустинно градче Съмъртън разбира, че към неговия град се е насочил избягал по време на трансфер на затворници известен наркобарон. Рей обединява сили с пристигналите полицаи и федерални агенти, с надеждата да попречи на беглеца да премине границата и да се скрие в Мексико.
В онези приказни времена, когато са съществували омагьосани замъци, тайнствени горски храсталаци, фантастични животни и зли магьосници се е случила тази история, историята на принцеса Одет, превърната от злия магьосник в лебед и нейния любим, принц Дерек, историята на всички чудесни същества, живеещи на брега на Лебедовото езеро, тяхната дружба и борбата им със злото.
Дейвид има трудности в личният си живот. Той подозира, че жена му Алис има афера с Алекс, един от клиенти й. Разклатено психическо състояние на Дейвид се влошава, когато негова колежка от филмовия институт, в който работи му дава запис, според който домът му е бил сцена на брутално убийство през 1902 година. Страховете на Дейвид се засилват, в него се появява странно усещане за паранормално присъствие в домът му, което го отвежда до близкия канал, където вижда, че любовната връзка между жена му и Алекс е реалност. Не след дълго Алис изчезва, а съпругът й се превръща в главен заподозрян по случая. Дейвид е обеден, че свръхестествена сила е отговорна за изчезването на съпругата си, но да докаже подобно нещо е извън неговите възможности.