Кевин Джеймс дебютира в Нетфликс в оригиналната eкшън комедия „Мемоарите на един международен наемен убиец“. В нея той е Сам Ларсън – мил бъдещ писател, който по погрешка е взет за наемен убиец, когато романът му, посветен на наемен убиец бива публикуван като истинска история. Книгата се превръща в бестселър, но Ларсън е отвлечен в друга страна и е принуден да участва в комплот за убийство. Мафиотът, който го „вербува“, се играе от Анди Гарсия, почти неузнаваем с брада и хаванска пура.
Когато Ръмпелстилскин разбива магическото огледало, за да премине в нашия свят, той повлича със себе си и четири принцеси, Пепеляшка, Спящата красавица, Снежанка и Рапунцел. Четирите героини ще трябва да се преборят с Ръмпелстилскин и неговата армия от тролове, за да спасят човечеството...
Джим, Оз, Финч и Кевин са четирима приятели, които се заричат да загубят девствеността си, преди да завършат училище. Трудността е как да постигнат тази цел до абитуриентския бал. Оз започва да пее, за да привлече внимание, Кевин се опитва да навие приятелката си, Финч разпространява слухове, а Джим се проваля трагично. Дали ще постигнат целта си до бала, или ще научат съвсем друг урок?
Арнолд Шварценегер е в стихията си в този филм, съчетал екшън и суров хумор. Той играе полк. Джон Матрикс - опитен боец единак. Матрикс е бил командир на специален отряд командоси, които винаги са получавали най-опасните задачи. Сега се е оттеглил и живее под нова самоличност със своята 11-годишна дъщеричка Джени. Но стар негов враг го предизвиква да се върне отново на бойното поле. За да го предизвика, той отвлича Джени.
Това е историята на Маги Гилкесон (Бланшет), млада жена, отглеждаща сама двете си деца в отдалечено, пусто място. Когато по-голямата й дъщеря е отвлечена от убиец-психопат с мистични умения, Маги е принудена да потърси помощта на баща си (Джоунс), с когото отдавна е прекъснала всякакви отношения, за да спаси детето си. Убиецът и последователите на жестокия му култ са отвлекли още няколко момичета, оставяйки следа от смърт и ужас по пътя си през безрадостния пейзаж на американския югозапад.
Оцеляване е психологически трилър показващ историята на едно къмпинг пътуване на младоженците Кайк и Уит заедно с брата на Майк , бившия морски пехотинец Шон. Случаен акт на насилие се превръща в игра на котка и мишка, а почивните дни в гората стават борба за оцеляване. Филмът показва едно изследване на насилието в дигиталната епоха.
Нюйоркският детектив Джон Макклейн раздава правосъдие от старата школа на ново поколение терористи, чиято масирана компютърна атака върху инфраструктурата на САЩ заплашва да блокира цялата страна навръх Деня на независимостта.
Намирайки извънземно оръжие, за чиято истинска мощ може да се гадае, обикновен ученик, се оказва в епицентъра на големи проблеми: армия от извънземни, специални служби и гангстери търсят и него и брат му. Той не е избрал тази съдба, но сега зависи само от него - ще спаси мистериозния артефакт нашият свят или ще го унищожи...
Ригс подплашва всички хубавици около един хотелски басейн, преди да се добере до Гетс. Мърто установява,че колата му е в плачевно състояние, след бясното препускане по улиците на Лос Анжелис. Но кой друг би могъл да опандизи престъпник, криещ се зад дипломатически имунитет, ако не дуото, Ригс и Мърто, което стриктно се придържа към полицейския правилник и неизменния смъртоносен стил.
Кръстоска между хъски и вълк, Балто не знае къде му е мястото. Животните в Аляска не го приемат, с изключение на истинските му приятели – полярният гъсок Борис, белите мечета Мък и Лък и красивото женско хъски Джена. Макар и да е различен, всички приятели на Балто виждат в него нещо, което той още не може да усети – благородния му дух. Един ден опасна епидемия от дифтерит плъзва мълниеносно сред децата на Ном.
The Sublime and Beautiful / Възвишеният и красивия (2014)
филми онлайн
Драма
Дейвид Конрад е професор в колеж, а понякога и грижовен родител на три деца в малко предградие на Канзас със съпругата си Кели. Когато внезапно трагедия спохожда семейството в дните преди Коледа, бракът между Дейвид и Кели е доведен до своя предел и желанието на Дейвид за възмездие го води в неизследвана морална територия с въпроса: Какво можем да простим?