Двама непознати живеят живота си в различни вселени, но те са изправени един срещу друг по един невероятен начин. Алекс е престъпник и работи за опасен картел, а Сам е фелдшер и се опитва да спаси света и да избяга от миналото си. Неочаквано, те стават участници в истинско шоу, гледайки на живота на другия по телевизията. Кой е сценарист и режисьор на това предаване? А какъв е неговия смисъл?
Юбер (Жан Рено) е полицай с нежно сърце, но малко грубички методи. След като пребива сина на важна особа, началникът му го съветва за известно време да излезе в отпуск. Той приема, макар и с нежелание, и решава да се отдаде на мъжки забавления - нещо, което отдавна не му се е случвало. Но едно телефонно обаждане от Япония ще промени живота му завинаги. Адвокат му съобщава, че Мико - жената на неговия живот, изчезнала преди повече от 20 години, е починала при неизяснени обстоятелства и Юбер е единственият й наследник. Но онова, което му е завещала Мико, е нещо повече от наследство - не просто подарък, не просто проблем, а истинска бомба със закъснител.
Martial Law / Военно положение / Полицейски час (1991)
филми онлайн
Екшън, Бг аудио, Колекции, Филми
Шон Томпсън работи, като полицай и то полицай със сериозни бойни умения.Неговият малък брат, който краде автомобили за сериозни бандити бива убит. Шон трябва да намери и накаже убийците на своя брат, заедно с неговата колежка и приятелка Били(Синтия Ротрок).
Ел Ниньо (Хлапето) е младо момче занимаващо се с ремонт на моторни лодки близо до Гибралтар. След поредният купон, Хлапето и неговият приятел Ел Компи (Авер) се срещата с Халил, млад мюсюлманин чиито чичо се занимава с наркотрфик. Подведен от приятелят си, Ел Ниньо се съгласява да прекара наркотици от Африка до Испания с моторна лодка. Но срещу тях се изправя Хесус, полицай ветеран, който заедно с партньорката си Ева са по петите на Ел Инглес, един от най-големите нарко барони...
В природен парк в САЩ една едра мечка гризли придобила вкус към човешко месо тероризира местните жители и туристите . Пазачът на парка прави всичко възможно, за да я спре и да сложи край на кървавата диря, която стръвницата оставя след себе си.
В ера на вълшебства, когато легенди и магия се сблъскват, единственият останал воин от мистичен орден (носителят на Оскар Джеф Бриджис) пътува по цялата земя, за да открие герой, който според предсказанията ще се роди с невероятни сили – последният Седми син (Бен Барнс).
Дейвид има трудности в личният си живот. Той подозира, че жена му Алис има афера с Алекс, един от клиенти й. Разклатено психическо състояние на Дейвид се влошава, когато негова колежка от филмовия институт, в който работи му дава запис, според който домът му е бил сцена на брутално убийство през 1902 година. Страховете на Дейвид се засилват, в него се появява странно усещане за паранормално присъствие в домът му, което го отвежда до близкия канал, където вижда, че любовната връзка между жена му и Алекс е реалност. Не след дълго Алис изчезва, а съпругът й се превръща в главен заподозрян по случая. Дейвид е обеден, че свръхестествена сила е отговорна за изчезването на съпругата си, но да докаже подобно нещо е извън неговите възможности.
Джон Кю Арчибалд е обикновен човек, който работи във фабрика и се грижи за семейството си. Съпругата му Денис и малкият му син Майкъл са неговият свят. Но когато Майкъл се разболява сериозно и се нуждае от спешна сърдечна трансплантация - операция, която Джон Кю не може да се позволи да плати и медицинската му осигуровка не покрива, той е готов на всичко, за да спаси живота на сина си. Времето изтича, възможностите да се помогне на детето се изчерпват... и бащата ще вземе съдбата в свои ръце. Неговата последна надежда е отчаян и рискован залог.
Джон Андертън е ловец на престъпници. Той стои начело на екип по предотвратяване на престъпленията, които някой би помислил да извърши през 2054 г. И престъпления няма. Привидно.
Най-известният бунт в историята, драматизиран преди това за киното през 1935 г. с Кларк Гейбъл и през 1962 г. с Марлон Брандо, е възроден пред камерите за този спектакъл от средата на 80-те години – интелигентно написана историческа драма с ревизионистки подтекст. Австралийският режисьор Роджър Доналдсън представя в болезнени детайли превземането на кораба "Баунти” от неговия екипаж, изоставянето на капитана сам в открито море и последвалото пътуване на бунтовниците до идиличния остров Питкеърн. В тази версия кап. Уилям Блай (великолепно изигран от Антъни Хопкинс) не е едноизмерният злодей от предишните филми: тук той е неумолим и суров, но не и садистичен тиранин. Главният бунтовник – Флечър Крисчън (Мел Гибсън), преди показван като неохотен въстаник борещ се единствено заради принципа, тук е представен почти като дилетант, откъснат от задълженията си без сериозна провокация. Баунти, освен че реабилитира образа на кап. Блай, посвещава сериозна част от времетраенето си на забележителното му пътуване по протежение на 4000 мили до приятелски бряг и последвалите му усилия да изправи Крисчън и приятелите му заговорници през правосъдието. При все че не набляга толкова върху приключенския екшън като например първата версия с Кларк Гейбъл, този филм е елегантна възстановка в грандиозния маниер на най-добрите исторически драми.
Най-дръзкият, методичен и безмилостен крадец в този бизнес, Паркър (Джейсън Стейтъм) е експерт в планирането и осъществяването на наглед невъзможни обири. Единственото, което той изисква от екипа си, е абсолютна лоялност - и стриктно придържане към плана. Но когато последният му обир донася смърт заради небрежността на един от членовете на екипа, Паркър отклонява поканата на шефа на бандата Меландър да участва в следващия им обир.