По класическия роман на Woon Swee Oan – The Four се разказва за четирима известни детектива в древен Китай. Агент под прикритие е назначен от корумпирания си шеф, да проникне в отдела по разследване на фалшиви парични знаци, и саботира работата им . Това, което той открива е реален план на фалшификатори за сваляне на столицата. Но не чрез заливане с фалшиви пари, а с армия от немъртви.
Три момичета са заключени в затвора с генетично модифицирани динозаври. За да се измъкнат от капана, те ще трябва да се справят с кръвожадните хищници.
Феликс се радва на живота си до краен предел, докато един пор го ухапва и стерилизира. Той опитва всичко по силите си, за да открие по-скоро майката на единственото му дете, в резултат на първото и последното му дарение на сперматозоиди.
The Magnificent Seven / Великолепната седморка (1960)
филми онлайн
Уестърн, Колекции, Филми, Класика
Великолепната седморка 1960 г. е римейк на Седемте самураи на Акира Куросава 1954 г. с участието на Юл Бринър, Чарлс Бронсън, Стив Маккуин и Робърт Вон.Мексиканско село всяка година е тероризирано от бандити. Старейшините пращат трима фермери в САЩ да наемат въоръжени мъже, които да ги защитават.Набират седмина, всеки от които участва по свои причини. Те трябва да подготвят селището да отблъсне отряд от сто бандити, който идва да задигне тазгодишната реколта.При тези неравни сили седмината наемници получават шанс да се спасят, ако се оттеглят, но те отказват да бягат и се връщат за решителна битка.Ние винаги губим, това е обобщението на героя на Юл Бринър за съдбата на наемниците, обречени да гледат на живота отстрани, докато бъдат убити.И все пак те са носители на един строг морален кодекс с безспорни добродетели – почит към жените, обич към децата, състрадание към слабите, лоялност, чувство за чест.
Арнолд Шварценегер е в стихията си в този филм, съчетал екшън и суров хумор. Той играе полк. Джон Матрикс - опитен боец единак. Матрикс е бил командир на специален отряд командоси, които винаги са получавали най-опасните задачи. Сега се е оттеглил и живее под нова самоличност със своята 11-годишна дъщеричка Джени. Но стар негов враг го предизвиква да се върне отново на бойното поле. За да го предизвика, той отвлича Джени.
Добре дошли в бурния, убийствен живот на безразсъдното залагане. Късмета не се усмихва на всеки, цели състояния са спечелени в неделя и изгубени в понеделник в Хазарт – една завладяваща драма, която разкрива динамичния свят на комарджии и дилъри - където всичко се разиграва с едно хвърляне на монетата.
Царуването на Нерон. Нашествието в Партия се оказва фиаско. Два римски легиона са в снежните планини на Армения, а мъжете умират бавно в студа. Останалата част от римската армия е в Сирия, само на две седмици поход, но планините са пълни с партийски патрули. На Норено е поверена мисията да прекоси планините, за да поиска помощ.
Оцеляване е психологически трилър показващ историята на едно къмпинг пътуване на младоженците Кайк и Уит заедно с брата на Майк , бившия морски пехотинец Шон. Случаен акт на насилие се превръща в игра на котка и мишка, а почивните дни в гората стават борба за оцеляване. Филмът показва едно изследване на насилието в дигиталната епоха.
Данаял Кхан е изгонен позорно от индийската армия мъж, който един ден е нает от индийското разузнаване за тайна мисия за разплата с терористите, участвали в атентата в Мумбай от 26 ноември 2008. Мисията е почти невъзможно да завърши успешно, както и Данаял да остане жив, но войникът е готов на всичко, за да изпълни дълга си.
Те са най-добре пазената тайна във Вселената. Служители на мощно финансирана, но неофициална правителствена агенция, Кей (Томи Лий Джоунс) и Джей (Уил Смит) са Мъжете в черно, извършващи имиграционни услуги и наблюдаващи всички извънземни на Земята. Те са нашата най-добра, последна и единствена защитна линия, когато "близките срещи от трети вид" загрубеят. Работата им се пази в тайна и се обличат в черно.
Най-известният бунт в историята, драматизиран преди това за киното през 1935 г. с Кларк Гейбъл и през 1962 г. с Марлон Брандо, е възроден пред камерите за този спектакъл от средата на 80-те години – интелигентно написана историческа драма с ревизионистки подтекст. Австралийският режисьор Роджър Доналдсън представя в болезнени детайли превземането на кораба "Баунти” от неговия екипаж, изоставянето на капитана сам в открито море и последвалото пътуване на бунтовниците до идиличния остров Питкеърн. В тази версия кап. Уилям Блай (великолепно изигран от Антъни Хопкинс) не е едноизмерният злодей от предишните филми: тук той е неумолим и суров, но не и садистичен тиранин. Главният бунтовник – Флечър Крисчън (Мел Гибсън), преди показван като неохотен въстаник борещ се единствено заради принципа, тук е представен почти като дилетант, откъснат от задълженията си без сериозна провокация. Баунти, освен че реабилитира образа на кап. Блай, посвещава сериозна част от времетраенето си на забележителното му пътуване по протежение на 4000 мили до приятелски бряг и последвалите му усилия да изправи Крисчън и приятелите му заговорници през правосъдието. При все че не набляга толкова върху приключенския екшън като например първата версия с Кларк Гейбъл, този филм е елегантна възстановка в грандиозния маниер на най-добрите исторически драми.
Когато крал Харолд е повален от болест, Шрек бива посочен за новия владетел на Далечното кралство. Но чаровният великан няма намерение да замени уютния си блатен дом и заедно с верните си приятели Магарето и Котарака в чизми той поема на нова мисия – да намери единствения кръвен потомък на кралския род, Арти (Джъстин Тимбърлейк), и да го убеди да седне на трона.
Ема Томпсън е написала сценарий, посветен на доста обсъждания във Викторианска Англия любовен триъгълник между Джон Ръскин, Еуфимия Грей и Джон Евърет Миле. Неконсумирания брак между Ръксин и Грей (очевидно девственият, или просто асексуален мислител и специалист по изкуство бил отблъснат или – още по-лошо – се отвратил от жена си в първата брачна нощ!) предизвиква много коментари и у съвременниците на секс-скандала, и у специалистите-историци. Каквито и причини да се търсят – религиозни, нежелание да има деца, удивление как жените в тяхната голота не изглеждат така, както са представени в скулптурите на античните майстори, недоволство от нагласения брак по финансови съображения – никоя от тях, пък и всичките в комбиинация не могат да са оправдание за съжителство, което гнети и двамата партньори.